A V4 országok közül Magyarországon volt az egyik legnagyobb érdeklődés a program iránt. Tizenhatan regisztráltak a teljes előadás sorozatra, és az érdeklődők Zoom- vagy Facebook-közvetítés segítségével vettek részt az eseményeken.
Az első online esemény a koncepció-készítésről és a termékbevezetésről szólt. Később a csapatépítés, az üzleti terv készítés és a networking fontossága is terítékre került. A vállalkozások finanszírozásáról és a tőkebevonásról szóló előadás nemcsak startupok számára volt érdekes. A marketing és kommunikációs ismeretek elengedhetetlenek az üzleti sikerhez, így a storytelling mellett ezek is bekerültek a témák közé.
„Szeretném köszönetemet kifejezni a magyar startupoknak és szakmai partnereinknek az aktív közreműködésükért a Startup Nation V4 Virtual Startups Bootcamp projektben. Azért indítottuk el ezt a workshop sorozatot a V4 országokban, mert az üzleti sikerek és a személyes karrier út építésének is fontos része az élethosszig tartó tanulás. Remélem, hogy a webináriumok részvevői sokat tanultak a széleskörű tapasztalattal rendelkező izraeli szakértőktől és az előadásokon hallottak megkönnyítik a kihívásokkal teli útjukat az üzleti siker felé”, mondta nagykövet.
Startup Nation V4 Virtual Startups Bootcamp
A V4 országokban működő izraeli nagykövetségek kezdeményezésére a fenti néven előadássorozatot rendeztek startupok számára Magyarországon, Szlovákiában, Csehországban és Lengyelországban. Magyarországról a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal, a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány és a Startup Campus csatlakozott az Izraeli Nagykövetség partnereként a kezdeményezéshez.
Forrás: itbusiness.hu