A rendezvény célja lehetőséget biztosítani a Horizont 2020 infokommunikációs technológiák program kíberbiztonsági (H2020-SU-ICT-2018-2020) és digitális biztonsági (H2020-SU-DS-2018-2019-2020) célzó felhívásaira készülő pályázatok koordinátorai és résztvevői számára, hogy pályázatukat néhány héttel a beadási határidő előtt független, tapasztalt IKT értékelőkkel előzetesen véleményeztessék, s e külső vélemények, tanácsok segítségével eredményes végleges pályázatokat dolgozzanak ki. A rendezvényen személyes és online részvétel is lehetséges.
Időpont és helyszín
2018. július 24. – Online kapcsolaton keresztül bárhonnan (vagy személyesen Párizsban)
A rendezvény menete
A rendezvényre jelentkező pályázók minimum két tapasztalt IKT értékelőnek bemutatják a Horizont 2020 IKT felhívásra részletesen kidolgozott pályázatukat, akik online (vagy személyes részvétel esetén a helyszínen) visszajelzést, tanácsokat adnak a pályázat végleges kialakításához. A tanácsadáson részt vevő valamennyi értékelő és nemzeti kapcsolattartó titoktartási nyilatkozattal vállalja, hogy a tanácsadási folyamat során elhangzottakat bizalmasan kezeli. A rendezvényt több tapasztalt európai Horizont 2020 IKT nemzeti kapcsolattartó is támogatja, így a pályázati tanácsadás mellett a résztvevő pályázók további információkat igényelhetnek a Horizont 2020 IKT pályázatokkal vagy az értékelés folyamatával kapcsolatban.
A résztvevők kiválasztásának folyamata
A résztvevők kiválasztása előzetes jelentkezés alapján történik. A jelentkezési lap kitöltése során többek között szükséges a projekt rövid leírása, ennek alapján biztosítanak a szervezők a legígéretesebb pályázatok számára a rendelkezésre álló konzultációs időpontok függvényében konzultációs lehetőséget.
Részvételi feltételek
A rendezvényre csak a H2020 IKT kíberbiztonsági (H2020-SU-ICT-2018-2020) és digitális biztonsági (H2020-SU-DS-2018-2019-2020) felhívásait célzó, augusztusi beadású pályázatokkal lehet jelentkezni. (A pályázatokról bővebb információ a Participant Portálon érhető el. A konzultáción egy pályázathoz kapcsolódóan legfeljebb két fő – ideális esetben a koordinátor és egy további partnerintézmény képviselője – vehet részt. Kivételes esetben a koordinátor helyett más, a projektben fontos szerepet vállaló partnerintézmény képviselőjének részvétele is elfogadható.
A rendezvényen való részvétel ingyenes, de személyes részvétel választása esetén az utazás költségeit a pályázóknak maguknak kell fedezni.
Regisztráció
A résztvevők száma korlátozott, a regisztráció a maximális résztvevői szám elérését követően zárul.
A rendezvény honlapja: https://www.ideal-ist.eu/event/ideal-ist-proposal-check-event-digital-and-cybersecurity-calls-horizon-2020-2018
Regisztrációs lehetőség: https://goo.gl/forms/tWux715l1wcR8oxq1
Bővebb információ
A rendezvényről további információ Magyarországon: Németh Edina, Horizont 2020 IKT nemzeti kapcsolattartó, (tel: +36 70 221 0387, Edina.Nemeth@ist.hu)
Az alábbi témákban lehet a rendezvényre jelentkezni (a jelentkezés a kapacitás eléréséig nyitott). A pályázatok összeállításához hasznos hátteret biztosítanak a pályázatokat bemutató budapesti H2020 ICT Pályázók Napján és a H2020 Biztonságos Társadalom információs napon elhangzott előadások.
Work Programme Part: Information and Communication Technologies
CALL: H2020-SU-ICT-2018-2020 - Cybersecurity,
- SU-ICT-01-2018: Dynamic countering of cyber-attacks
Work Programme Part: Secure societies - Protecting freedom and security of Europe and its citizens
CALL: H2020-SU-DS-2018-2019-2020 - Digital Security
- SU-DS01-2018: Cybersecurity preparedness - cyber range, simulation and economics
- SU-DS04-2018-2020: Cybersecurity in the Electrical Power and Energy System (EPES): an armour against cyber and privacy attacks and data breaches
- SU-DS05-2018-2019: Digital security, privacy, data protection and accountability in critical sectors