Ön itt áll: PályázóknakPályázatokPályázati tudásbázisPályázatkezelő és értékelő rendszerekElektronikus Pályázó, Tájékoztató és Kommunikációs Rendszer (EPTK)
Elektronikus Pályázó, Tájékoztató és Kommunikációs Rendszer (EPTK)
2018. február 08.
Módosítás: 2022. február 14.
Olvasási idő: 5 perc
Az NKFI Hivatal esetében az EPTK e-ügyintézési felület az NKFI Alapból, valamint a z Európai Uniós Strukturális Alapokból finanszírozott, KFI innovációs pályázatok beadására és nyomon követésére szolgáló rendszer.
  • támogatási kérelmek, hiánypótlások, tisztázó kérdésre adott válaszok, kifogások, közbeszerzési dokumentáció, elszámolások és szakmai beszámolók beadása,
  • a projekt fenntartási időszakában a projekttel kapcsolatos fenntartási jelentések elektronikus úton történő beadása, nyomon követése.

Az EPTK rendszer célja a döntések, kifizetések felgyorsítása érdekében lehetőséget adni a támogatást igénylők és kedvezményezettek számára, többek között a támogatási kérelmek, hiánypótlások, tisztázó kérdésre adott válaszok, kifogások, közbeszerzési dokumentáció, elszámolások, és szakmai beszámolók, továbbá a projekt fenntartási időszakában, a projekttel kapcsolatos fenntartási jelentések elektronikus úton történő beadására, valamint nyomon követésére. Az e-ügyintézés felületen megjelenő adatok az Fejlesztéspolitikai Adatbázis és Információs Rendszer Központi Rendszeréből (FAIR KR), valamint Európai Uniós Programok Rendszeréből (EUPR) származnak, melyet a támogatási kérelmet kezelő szervezet munkatársai töltenek fel adatokkal. Az e-ügyintézés felületről beküldött adatok szintén az EUPR rendszerbe töltődnek be.

2017. évtől az NKFI Alap innovációs pályázatai esetében az NKFI Hivatal áttér az EPTK rendszer alkalmazására, kiváltva a korábbi, offline PKR rendszert, valamint az ahhoz kapcsolódó kitöltőprogramot.

Az EPTK rendszer használatát a regisztrációt követően elérhető 14 (egy-egy munkaszakasz támogatását szolgáló) kézikönyv segíti, valamint videós segédlet, képzési anyagok és Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK).

Az e-Posta - Küldeménykezelés funkció célja, hogy lehetővé tegye a moduloktól és eljárásrendi pontoktól független rugalmas elektronikus, kommunikációt az NKFI Hivatal és a Támogatás igénylők/ Kedvezményezettek között.

A funkcióban az NKFI Hivatal indíthat – támogatási kérelemhez, illetve projekthez kapcsolódóan - dokumentum küldést a Támogatást igénylőnek / Kedvezményezettnek, aki erre válaszküldeményt küldhet.

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy Támogatást igénylő/Kedvezményezett által indított, önállóan, azaz NEM VÁLASZKÉNT küldött dokumentumot, információtaz NKFI Hivatal nem tekinti hivatalos benyújtásnak, így a beküldött dokumentum, információ nem kerül feldolgozásra az adott támogatási kérelemhez, szerződéshez kapcsolódóan!

I.
NKFI Hivatal által küldött dokumentum fogadása az EPTK rendszerben

Amennyiben az NKFI Hivatal e-Posta funkció használatával dokumentumot küld a Kedvezményezettnek, akkor arról rendszerüzenetben értesül a megadott e-mail címén.

Az e-Posta küldemény címzettjei, akiknél a rendszerüzenet az EPTK / Üzenetek funkcióban megjelenik: az érintett szervezetként megjelölt konzorciumi tag szervezet kapcsolattartója, projektkezelője, amennyiben EPTK felhasználók, van fiókjuk és hozzáférnek a projekthez. Valamint akár konzorciumos, akár nem konzorciumos projektnél minden esetben a Támogatást Igénylő / Kedvezményezett szervezet kapcsolattartója, akik a projekt vonatkozásában egyébként is értesítéseket kapnak.

A rendszerüzenetben a csatolmányra kattintva a rendszer az EPTK/ e-Posta küldemény megtekintése, oldalra navigál.

e-Posta


e-Posta


II.
Válasz az megkapott e-Posta küldeményre

  1. A felületen a menüsávban ki kell választani az „e-Posta küldeményeim” menüpontot, és a rendszer az „e-Posta küldeményeim listája” oldalra navigál. Jelölje ki a releváns „Küldemény tárgyát” és kattintson a „válasz” menüpontra.

e-Posta


  1. Ezután a válasz rögzítése oldalra jut.
    Felhívjuk a figyelmet arra, hogy kizárólag üzenet küldésére a funkció nem alkalmas!
    Az e-Posta küldéshez kötelező fájlt csatolni! Küldeményként maximum 1 fájl-t kötelező csatolni az érintett fájl behúzásával!

    A funkcióban kötelező megadni/kiválasztani az érintett Támogatást igénylőt/Kedvezményezettet valamint az „e-Posta küldemény tárgya” mezőt!

e-Posta


e-Posta


  1. Végül küldje be a dokumentumot
    Felhívjuk a figyelmét, hogy a beküldés előtt itt van utoljára lehetősége törölni a felcsatolt dokumentumot a „Sztornó” ceruzával!

e-Posta


  1. Ha a beküldés sikeres a következő üzenetet kapja: Siker! Sikeres küldés.

e-Posta



Név Kiterjesztés Feltöltéskori maximális méret (MB)
Word dokumentum DOC 30 MB
Excel dokumentum XLS

30 MB

PDF dokumentum

PDF

200 MB

Kép fájl

JPG

30 MB

Word dokumentum

DOCX

30 MB

Excel dokumentum

XLSX

30 MB

Kép fájl

PNG

15 MB

Kép fájl

JPEG

15 MB

Power Point fájl

PPT

15 MB

Power Point fájl

PPTX

15 MB

XML file

XML

200 MB

Web dokumentum

HTM

512 KB

Web dokumentum

HTML

512 KB

Hangfájl

MP3

30 MB

Videó

MP4

10 MB

Tömörített állomány

RAR

200 MB

Tömörített állomány

ZIP

200 MB


További információk:

Az NKFI Hivatal ügyfélszolgálata (nkfihivatal@nkfih.gov.hu; +36 1 795 9500)

Utolsó módosítás: 2022. február 14.
Visszajelzés
Hasznos volt az oldal információtartalma az Ön számára?