EPTK
Belépés az EPTK rendszerbe Publikációk, projektek nyilvános adatbázisa Gyakran Ismételt Kérdések
- támogatási kérelmek, hiánypótlások, tisztázó kérdésre adott válaszok, kifogások, közbeszerzési dokumentáció, elszámolások és szakmai beszámolók beadása,
- a projekt fenntartási időszakában a projekttel kapcsolatos fenntartási jelentések elektronikus úton történő beadása, nyomon követése.
Az EPTK rendszer célja a döntések, kifizetések felgyorsítása érdekében lehetőséget adni a támogatást igénylők és kedvezményezettek számára, többek között a támogatási kérelmek, hiánypótlások, tisztázó kérdésre adott válaszok, kifogások, közbeszerzési dokumentáció, elszámolások, és szakmai beszámolók, továbbá a projekt fenntartási időszakában, a projekttel kapcsolatos fenntartási jelentések elektronikus úton történő beadására, valamint nyomon követésére. Az e-ügyintézés felületen megjelenő adatok az Fejlesztéspolitikai Adatbázis és Információs Rendszer Központi Rendszeréből (FAIR KR), valamint Európai Uniós Programok Rendszeréből (EUPR) származnak, melyet a támogatási kérelmet kezelő szervezet munkatársai töltenek fel adatokkal. Az e-ügyintézés felületről beküldött adatok szintén az EUPR rendszerbe töltődnek be.
2017. évtől az NKFI Alap innovációs pályázatai esetében az NKFI Hivatal áttér az EPTK rendszer alkalmazására, kiváltva a korábbi, offline PKR rendszert, valamint az ahhoz kapcsolódó kitöltőprogramot.
Az EPTK rendszer használatát a regisztrációt követően elérhető 14 (egy-egy munkaszakasz támogatását szolgáló) kézikönyv segíti, valamint videós segédlet, képzési anyagok és Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK).
Az e-Posta - Küldeménykezelés funkció célja, hogy lehetővé tegye a moduloktól és eljárásrendi pontoktól független rugalmas elektronikus, kommunikációt az NKFI Hivatal és a Támogatás igénylők/ Kedvezményezettek között.
A funkcióban az NKFI Hivatal indíthat – támogatási kérelemhez, illetve projekthez kapcsolódóan - dokumentum küldést a Támogatást igénylőnek / Kedvezményezettnek, aki erre válaszküldeményt küldhet.
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy Támogatást igénylő/Kedvezményezett által indított, önállóan, azaz NEM VÁLASZKÉNT küldött dokumentumot, információtaz NKFI Hivatal nem tekinti hivatalos benyújtásnak, így a beküldött dokumentum, információ nem kerül feldolgozásra az adott támogatási kérelemhez, szerződéshez kapcsolódóan!
I.
NKFI Hivatal által küldött dokumentum fogadása az EPTK rendszerben
Amennyiben az NKFI Hivatal e-Posta funkció használatával dokumentumot küld a Kedvezményezettnek, akkor arról rendszerüzenetben értesül a megadott e-mail címén.
Az e-Posta küldemény címzettjei, akiknél a rendszerüzenet az EPTK / Üzenetek funkcióban megjelenik: az érintett szervezetként megjelölt konzorciumi tag szervezet kapcsolattartója, projektkezelője, amennyiben EPTK felhasználók, van fiókjuk és hozzáférnek a projekthez. Valamint akár konzorciumos, akár nem konzorciumos projektnél minden esetben a Támogatást Igénylő / Kedvezményezett szervezet kapcsolattartója, akik a projekt vonatkozásában egyébként is értesítéseket kapnak.
A rendszerüzenetben a csatolmányra kattintva a rendszer az EPTK/ e-Posta küldemény megtekintése, oldalra navigál.
II.
Válasz az megkapott e-Posta küldeményre
- A felületen a menüsávban ki kell választani az „e-Posta küldeményeim” menüpontot, és a rendszer az „e-Posta küldeményeim listája” oldalra navigál. Jelölje ki a releváns „Küldemény tárgyát” és kattintson a „válasz” menüpontra.
- Ezután a válasz rögzítése oldalra jut.
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy kizárólag üzenet küldésére a funkció nem alkalmas!
Az e-Posta küldéshez kötelező fájlt csatolni! Küldeményként maximum 1 fájl-t kötelező csatolni az érintett fájl behúzásával!
A funkcióban kötelező megadni/kiválasztani az érintett Támogatást igénylőt/Kedvezményezettet valamint az „e-Posta küldemény tárgya” mezőt!
- Végül küldje be a dokumentumot
Felhívjuk a figyelmét, hogy a beküldés előtt itt van utoljára lehetősége törölni a felcsatolt dokumentumot a „Sztornó” ceruzával!
- Ha a beküldés sikeres a következő üzenetet kapja: Siker! Sikeres küldés.
Név | Kiterjesztés | Feltöltéskori maximális méret (MB) |
Word dokumentum | DOC | 30 MB |
Excel dokumentum | XLS |
30 MB |
PDF dokumentum |
|
200 MB |
Kép fájl |
JPG |
30 MB |
Word dokumentum |
DOCX |
30 MB |
Excel dokumentum |
XLSX |
30 MB |
Kép fájl |
PNG |
15 MB |
Kép fájl |
JPEG |
15 MB |
Power Point fájl |
PPT |
15 MB |
Power Point fájl |
PPTX |
15 MB |
XML file |
XML |
200 MB |
Web dokumentum |
HTM |
512 KB |
Web dokumentum |
HTML |
512 KB |
Hangfájl |
MP3 |
30 MB |
Videó |
MP4 |
10 MB |
Tömörített állomány |
RAR |
200 MB |
Tömörített állomány |
ZIP |
200 MB |
További információk:
Az NKFI Hivatal ügyfélszolgálata (nkfihivatal@nkfih.gov.hu; +36 1 795 9500)