E-Posta funkció élesítése az EPTK rendszerben
E-Posta funkció élesítése az EPTK rendszerben
2020. december 01.
Módosítás: 2020. december 01.
Olvasási idő: 1 perc
Az NKFI Hivatal a COVID-19 járványhelyzetre tekintettel a már folyamatban lévő, az EPTK rendszerben kezelt pályázatok akadálytalan lefolytatása érdekében aktiválta az e-Posta elnevezésű funkciót a Támogatást igénylők / Kedvezményezettek számára.
Az NKFI Hivatal részéről korábban e-mailen indított, adott pályázathoz kapcsolódó információk és adatkérések 2020. november 15-től az EPTK E-posta funkción keresztül is elérhetők. Az e-Posta funkció használatát bemutató segédletet az alábbi oldalon érheti el: Elektronikus Pályázó, Tájékoztató és Kommunikációs Rendszer (EPTK)
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az e-Posta funkció kizárólag az adott projekthez tartozó, NKFI Hivatal által indított megkeresésre történő válasz megküldésére szolgál.
A funkció nem alkalmazható hiánypótlásra és tartalmi kiegészítés beküldésére!
Ha kérdése merülne fel, kérjük forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz az nkfialap@nkfih.gov.hu e-mail címen vagy a 06 1 795 9500 telefonszámon.
Utolsó módosítás: 2020. december 01.