
A kétnapos program a következő témaköröket tartalmazza:
- Horizont Európa pénzügyi szabályok és beszámolók az alapoktól a haladó kérdésekig, gyakorlati példákon keresztül.
- Haladó workshop, ahol a résztvevők elkészítik egy virtuális Horizont Európa projekt pénzügyi beszámolóját, egy munkaidő-nyilvántartásokból, fizetési bizonylatokból, számlákból, szerződésekből, napi igazolásokból és kiküldetési jelentésekből álló csomag alapján. Az elszámolható költségek kiszámítása után pedig benyújtják a pénzügyi kimutatást.
- Gyakorlati szemléletű beszélgetés a beszámoló elkészítése során felmerülő pénzügyi kérdésekről, ideértve az eltéréseket, esetleges hibákat és egyéb nehézségeket.
A tréning időpontja: 2021. november 24-25.
Helyszíne: a járványhelyzetre való tekintettel a képzés online valósul meg.
A jelentkezők kiválasztásánál előnyt élveznek azok, akik:
- folyamatban lévő H2020 projektet menedzselnek és Horizont Európa projektet terveznek menedzselni,
- H2020 adminisztratív projektmenedzselési tapasztalattal rendelkeznek,
- rendelkeznek szakmai és pályázatírási/pályázat-részvételi tapasztalattal a kutatói/pályázatmenedzsment oldalról.
Az esemény tréning jellege miatt a részvétel korlátozott, max. 25 fő részvételét tudjuk biztosítani. Amennyiben több, mint 25 fő jelentkezik, a résztvevőket a fent említett szempontok figyelembevételével választjuk ki.
A jelentkezési határidő: 2021. november 17. A kiválasztás eredményéről 2021. november 22-ig értesítjük a jelentkezőket.
REGISZTRÁCIÓ
Hogyan nyújthatunk hatékony segítséget a Horizont Európa keretprogram 2025. évi pályázataiban? Milyen trendeket, irányokat várhatunk az új felhívások tekintetében? Hogy kapcsolódnak egymáshoz a partnerségek és a Klaszter-felhívások?