Ön itt áll: A HivatalrólSajtószobaA Hivatal a hírekbenNyomtatott sajtó
A szemmozgást követve lehet információt gyűjteni a kereskedelem számára
2020. szeptember 18.
Módosítás: 2020. szeptember 18.
Olvasási idő: 1 perc
Kutatások csúcstechnológiával

Csúcstechnológiát alkalmazó marketinglabort adtak át tegnap a veszprémi Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karán. A beruházás célja, hogy az egyetemi marketingkutatások során szerzett tapasztalatokat, tudományos eredményeket széleskörűen elérhetővé tegye vállalati partnerei számára, bővítve az intézmény szolgáltatási portfólióját. A labort egy szemmozgást figyelő kamerával szerelték fel, amely a figyelem irányultságának követése révén hasznos információkat közvetít a piaci szereplők számára. Magában a létesítményben interjútermet, megfigyelőteret, stúdiót és előkészítő konyhát is kialakítottak. A 170 négyzetméter alapterületű labor 56,5 millió forintból valósult meg. A labor átadása alkalmából tartott ünnepségen Veres Zoltán, a marketing intézeti tanszék vezetője hangsúlyozta: egyedülálló a magyar felsőoktatásban ez a fejlesztés, amelynek lényege, hogy a leendő vevő szemmozgását követve információt gyűjt a kereskedelem számára, így segítve az adott cég termékfejlesztését. Birkner Zoltán, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal elnöke az eseményen azt hangsúlyozta, hogy a Pannon Egyetem számára, amely a térség erős tudáscentruma, rendkívül fontos az innováció.

Forrás: Magyar Hírlap

Utolsó módosítás: 2020. szeptember 18.
Visszajelzés
Hasznos volt az oldal információtartalma az Ön számára?
A weboldalon HTTP-sütiket használunk, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk. Az adatvédelmi tájékoztatóban bővebb információkat talál arról, hogyan gondoskodunk adatainak védelméről.
Rendben