Csúcstechnológiát alkalmazó marketinglabort adtak át tegnap a veszprémi Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karán. A beruházás célja, hogy az egyetemi marketingkutatások során szerzett tapasztalatokat, tudományos eredményeket széleskörűen elérhetővé tegye vállalati partnerei számára, bővítve az intézmény szolgáltatási portfólióját. A labort egy szemmozgást figyelő kamerával szerelték fel, amely a figyelem irányultságának követése révén hasznos információkat közvetít a piaci szereplők számára. Magában a létesítményben interjútermet, megfigyelőteret, stúdiót és előkészítő konyhát is kialakítottak. A 170 négyzetméter alapterületű labor 56,5 millió forintból valósult meg. A labor átadása alkalmából tartott ünnepségen Veres Zoltán, a marketing intézeti tanszék vezetője hangsúlyozta: egyedülálló a magyar felsőoktatásban ez a fejlesztés, amelynek lényege, hogy a leendő vevő szemmozgását követve információt gyűjt a kereskedelem számára, így segítve az adott cég termékfejlesztését. Birkner Zoltán, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal elnöke az eseményen azt hangsúlyozta, hogy a Pannon Egyetem számára, amely a térség erős tudáscentruma, rendkívül fontos az innováció.
Forrás: Magyar Hírlap