Ön itt áll: A HivatalrólSajtószobaA Hivatal a hírekbenOnline sajtó
Új rendszerező és elemző szoftver a Virgo Systems-től
2020. április 02.
Módosítás: 2020. április 02.
Olvasási idő: 2 perc
A Virgo Systems Informatikai Korlátolt Felelősségü Társaság támogatási kérelmet nyújtott be a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal által meghirdetett 2019-1.1.1-PIACI KFI kódszámú, „Piacvezérelt kutatás-fejlesztési és innovációs projektek támogatása” című pályázati felhívásra.

Az „Intelligens, gépi tanulással támogatott termék ár- és népszerűség elemző alkalmazás tervezése és fejlesztése” című, 2019-1.1.1-PIACI-KFI-2019-00254 azonosító számú támogatási kérelmet a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal támogatásra érdemesnek minősítette. A projekt összköltsége 184.640.400, – Ft, melyből a vissza nem térítendő támogatás összege 122.231.088, – Ft.

A kereskedelmi tevékenységek eredményességét a vásárlói igények, szokások és a versenytársak naprakész ismerete alapozza meg. A trendek széleskörű elemzése bonyolult és hosszadalmas folyamat, melynek automatizáltsága versenyelőnyt jelent.

A fejlesztés célja a kereskedelmi forgalomban rendelkezésre álló információk automatikus összegyűjtése, rendszerezése és elemzése, amelyek elősegíti az adott termékre vonatkozó kereskedelmi adatok azonos idejű megismerését és támogatja a kereskedőket az üzleti döntéshozatalban. Az eszköz által a kereskedők képessé válhatnak arra, hogy gyors, adat alapú döntéseket hozzanak és az adatok ismeretében a piaci viszonyokra reagálva válasszák meg értékesítési, valamint marketing stratégiájukat. Világviszonylatban csak jelentős szereplők (Amazon, Alibaba, Facebook) engedhetik meg maguknak, hogy hasonló kutatásokra jelentősebb összegeket fordítsanak, azonban kikutatott know-how-t szigorú üzleti titokként kezelik. Léteznek olyan, konkurenciának nem tekinthető szolgáltatások, melyek lefedik egy részét az általunk tervezett funkcióknak, de ezek leginkább az árak követésére korlátozódnak, vagy közösségi média aktivitások alapján vizsgálják egy márka népszerűségét.

Az általunk fejlesztett rendszer a legújabb big data és gépi tanulás kutatási eredményekre alapozva, saját algoritmusok fejlesztésével valósul meg. Célunk egy olyan (SaaS – Software as a Service) szolgáltatás kifejlesztése, amelyet a kereskedők világszerte használnak üzleti döntéseik támogatásához. A szolgáltatás havi előfizetési díjért lesz igénybe vehető.

Forrás: technokrata.hu

Utolsó módosítás: 2020. április 02.
Visszajelzés
Hasznos volt az oldal információtartalma az Ön számára?