A biotechnológia ágazat K+F+I modellje és stratégiája, mint példa az oktatási ágazat számára
A biotechnológia ágazat K+F+I modellje és stratégiája, mint példa az oktatási ágazat számára
2010. szeptember 15.
Módosítás: 2017. december 29.
Olvasási idő: 1 perc
E dokumentum az oktatási ágazat kutatási, fejlesztési és innovációs stratégiájának a megalkotását támogató TÁMOP projekt keretében készült. A tanulmányt a CONVINCIVE Tanácsadó Bt. készítette a Magyar Innovációs Szövetség megbízásából.
A tanulmány célja a biotechnológia, mint az oktatás számára kiemelten érdekes ágazat kutatási-fejlesztési, innovációs (K+F+I) és tudásmenedzsment modelljének bemutatása; oly módon, hogy közvetlen inputot nyújtson az oktatási ágazat K+F+I stratégiájának elkészítéséhez (az oktatási ágazatba beleértve az oktatás minden szintjét és minden formáját).
A tanulmány letölthető a Magyar Innovációs Szövetség honlapjáról:
-
A biotechnológia ágazat K+F+I modellje és stratégiája, mint példa az oktatási ágazat számára PDF (931 KB)
Készítette: A CONVINCIVE Tanácsadó Bt.,a Magyar Innovációs Szövetség megbízásából
Budapest, 2009. december 7.
Utolsó módosítás: 2017. december 29.